Leta i den här bloggen

torsdag 2 augusti 2012

Livskvalitet

Igår tog jag och mamma en båttur ut till Hasselö eftersom det var typ den finaste dagen på sommaren. Kan meddela att det var nog en av de härligaste dagarna detta år. Solen sken, vi fikade, åt lunch, hyrde cyklar för att kunna se lite av ön och bara slappade på stranden.

Skulle verkligen vilja ha en stuga på en ö någonstans dit man kan åka och bara njuta av lugnet och den fina naturen. Jag gillar ju faktiskt landet när det är fint och när jag snabbt kan ta mig tillbaka till stan om jag skulle vilja. Skulle aldrig kunna bosätta mig långt utanför stan men att ha en sommarstuga vore nice.

En annan sak vi gjorde på Hasselö var att titta på en liten kattunge som jag "bara skulle kolla på". Naturligtvis fick han följa med hem haha. Jag har ju alltid sagt att jag vill ha max 2 katter så att de kan få lite sällskap när jag inte är hemma. Så nu är min lilla "familj" komplett. Än så länge heter ha Emil men vi får se om jag behåller det eller ändrar. Söt är han hursomhelst och världens snällaste!

Inga kommentarer: