Leta i den här bloggen

fredag 3 augusti 2012

Från Beautybay!

Igår fick jag hem ett paket från Beautybay som jag beställde förra veckan. I detta fanns två mycket efterlängtade produkter:


Hårborste från Tangle teezer. Min frisör använde en sån här borste på mig när jag var där sist och jag älskade den så mycket att jag var tvungen att skaffa en egen. Det känns seriöst inte att man borstar med den för den reder ut så bra. Perfekt för blött hår som annars har en tendens att gå av när man borstar det. Kostar 111:- på Beautybay.com.


Taadaaa! Nu är den äntligen min! Primern som jag suktat efter i flera år men aldrig unnat mig. Den ska ju släta ut huden för att make upen ska få bättre fäste och se jämnare ut. En riktigt hyllad produkt som jag ser fram emot att testa! Pris: 228:- på Beautybay.com

Inga kommentarer: