Leta i den här bloggen

måndag 6 augusti 2012

Recension: Peter Thomas Roth, Lashes to die for platinum

Nu har jag äntligen tagit tag i att recensera denna produkt som ska ge längre, starkare och kraftigare ögonfransar på 30 dagar. Jag råkade ju ha ett litet uppehåll i användningen så det är därför det dröjt.

Först och främst: Den funkar! Jag är så himla nöjd! Först märkte jag ingen stor skillnad men så blir det ju när man ser sig själv i spegeln varje dag. Det första en av mina kollegor sa när hon kom tillbaka från semestern var "men gud vilka långa ögonfransar du har!" och då började jag verkligen se skillnaden.

Nu har jag ju tyvärr inga före eller efter bilder men ni får helt enkelt tro mig när jag säger att detta är en toppenprodukt. När jag böjer ögonfransarna nuddar de ögonbrynen och det gjorde de verkligen inte innan.

Svider inte om man får den i ögonen och är superlätt att applicera! Bara plus från min sida!

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh, de låter som nått jag behöver! Vart har du köpt den? På nätet?

Kaos-Lina sa...

Ja den är verkligen skitbra! Jag fick den som gåva när jag började prenumerera på Veckorevyn, 3 nr och denna för 99:- Kolla deras hemsida om de har kvar erbjudandet. Annars borde Eleven.se eller beautybay.com ha den :)