Leta i den här bloggen

söndag 19 augusti 2012

Dagens dagens.


Dagens humör: Helt ok på förmiddagen. Nu är jag mest trött, omotiverad och allmänt down.

Dagens borde:
 Styra upp mitt liv.

Dagens frisyr:
 Hade uppsatt med en hårmunk förut idag, nu utsläppt och nytvättat.

Dagens smink:
 Inget, har precis duschat.

Dagens klädsel:
 Just nu: jeansshorts och mintgrönt linne.

Dagens favoritlåt:
 Adele - Rolling in the deep

Dagens planer: Kvällens planer är att se Sex and the City filmen och äta popcorn.

Dagens vill ha: En ny lägenhet.

Dagens längtan: Utomlands. Eller i alla fall semester. Har inte varit utanför stan på hela sommaren och dör inombords av det.

Dagens beroende:
 Nässprayen. Skicka mig på rehab.

Dagens tråkigaste: 
När min älskling åkte.

Helgens bästa: Fikade med Eveline idag, det var kul.

Helgens mest efterlängtade:
 Träffa darling.

Helgens pinsamaste: Min grannes beteende.

Dagens motto:
 Fake it til you make it.

Inga kommentarer: