Leta i den här bloggen

onsdag 7 april 2010

Sol!

Så oerhört fint väder är det här nu, man vill bara ut och lägga sig på marken och absorbera solen så att man kan stråla lite själv. Men tack vare en jävligt seg förkylning så får jag stanna inne istället. Sucks to be me. Näe, det gör det faktiskt inte, fick reda på att jag ska jobba på Akzo Nobel i sommar igen så alla ni som oroat er för min ekonomi (mamma och Cajsa) kan va lugna.

Dessutom fick jag en liten skattebonus så det är rätt lugnt ;)

Påsken var jättetrevlig trots att både jag och älsklingen va förkylda sen i torsdags. Jag var ansvarig för påsklunchen med lite hjälp från mor och syster och det blev riktigt lyckat. Kanske ska ta mig in i matbranschen haha.

Festen i Edsbruk är ett kapitel för sig. Förstår inte varför jag inte kan uppföra mig därute, det är som att jag är scizofren och släpper fram min sämre sida ute i skogen. Men det var skitkul i början, hemma hos Sara och Gordon. Tack för all god mat och trevligt sällskap! Ett tack till Johan också som försökte bära mig på sina axlar till efterfesten, synd att det inte funkade haha. Stackars Robin och Johanna fick stå ut med oss istället men de är väl vana vid att vi är där så ofta nu haha.

Just det, om någon har hittat ett par svarta spets-leggings nånstans så tillhör de mig. Helt sjukt att jag aldrig kan hålla reda på mina kläder. Eller ha dem på mig för den delen ;)

Nu ska jag gå ner och försöka få en ny tvättid eftersom man inte hinner tvätta allt på en tid se ska jag göra mig iordning och släpa iväg mig till skolan en stund och träffa webgruppen.

//Lina

Inga kommentarer: