Leta i den här bloggen

tisdag 13 april 2010

Helt ok.

Ok, dagen blev inte så hemsk som jag trodde. Har fixat opponeringen på rapporten till grupp 1 tillsammans med min grupp, kollat på ca 1 miljon distanskurser och hittat 2 som jag vill gå i höst, bara 1-2 kvar.

Nu håller jag på och skriver klart min kommunikations-strategi som har fått vila sen förra terminen. Jäklar vad bra miljöpartiets ungdomsförbund skulle bli marknadsfört om det va på riktigt :P

Om ett tag ska jag och Matilda gå vår runda runt sjön, det ska bli skönt att få ett avbrott från marknadsföringsteorin även om det är rätt kul. Ikväll blir det en tur till stallet som jag inte är jättepeppad på, vill liksom ut i skogen och mysrida nu när det är så fint väder, inte träna på samma dressyrgrej som vi har hållt på med hela terminen. Vill ha variation. Men jag tror att jag får ha min favorithäst iallafall.

Förövrigt har jag nu satt en deadline till mig själv. Om 8 veckor ska jag vara i form för beach 2010 är planen. För att uppnå detta tänker jag lägga upp träningen som så att jag rider 1 gång i veckan, springer 1-2 gånger, tränar 1-2 pass på IS Fitness, går till och från skolan samt runt sjön 1 gång. Dessutom brukar jag ju få in någon liten promenad på helgerna. Jag ska inte hå några jättestrikta regler för då tröttnar jag utan ta det lite som det kommer, huvudsaken är att det blir nåt :).

//Lina

Inga kommentarer: