Leta i den här bloggen

måndag 19 april 2010

Duktig Lina!

Kom precis hem från en spring-tur runt sjön. Hade först bara tänkt springa 1 km och sen gå hem men så fick jag ett ryck och körde 1,5 km till. Så skönt det va att hitta ett lagom tempo och sedan bara rulla på. Sen hjälper ju det fina vädret till med extra motivation :).

Har ju som sagt lagt upp ett 8 veckors program för min träning och nu går jag in i vecka 2. Målet med detta är att bli 3-4 kg lättare, få bättre kondition och bli piggare. Känner att jag behöver tighta till mig lite om jag ska steppa runt i bikini i sommar, för jag vill sola massor och bli bruuuun :P

Nu blir det duschen, yoghurt med solrosfrön och sedan ska jag göra mig iordning och sedan ska vi fira Matilda Nilsson som fyller 22 idag :).

//Lina

Inga kommentarer: