Leta i den här bloggen

tisdag 13 april 2010

Så jävla bra!

Jag måste bara berätta att jag just nu är jävligt trött men jävligt nöjd med mig själv. Idag har jag gjort följande:


- Sökt alla kurser jag vill ha till nästa termin, imorn ska jag hitta 2 reservkurser också.

- Gått 5 promenader, 2x15 min, 1x50 min, 1x20 min och 1x30 min vilket blir ca 1 mil

- Haft dressyrlektion med världens mysigaste häst. Det gick så jävla bra idag, skönt eftersom jag har varit lite omotiverad på sistone. Men idag kom all motivation tillbaka, sista galoppvolten blev seriöst heeelt perfekt och det kändes verkligen som det ska göra när allt stämmer. Sånna stunder är det mer än värt den hutlösa summan jag betalar :P

Är faktiskt stolt över mig själv idag, det händer inte ofta men det känns så jävla bra!

//Lina

Inga kommentarer: