Leta i den här bloggen

söndag 11 april 2010

Glamourama vs. Skabborama

I torsdags kom Tilda på den briljanta idén att vi skulle göra Glamour-muffins så det gjorde vi. Här har vi bildbevisen:


Smeten


Smeten i formarna


Nonstop!


Glamourösa dekorationer


Ute ur ugnen


Dags för glasering, här har vi vår häftade strut


Tilda i struten :P


Klara!


Glamour or what?

Idag däremot har jag varit mindre glamourös, snarare skabbig. Igårkväll och inatt va jag och Daniel hos bröderna Ström på pokerkväll. Mycket trevligt även om jag kom tvåa och vi vet ju att tvåan är den största förloraren haha. Morgonen började jag med en Irish Coffee för att komma i stämning och sedan har dagen rullat på lite som i dimma. Det behövs sånna dagar också.

Förövrigt har helgen mest bestått av ångest och stress över skolan blandat med fika med min mamma och hundpromenader med Daniels mamma. Mycket mysigt :).

Nu har jag varit duktig och lagat mat som ska räcka till lunch hela veckan, ska fortsätta kvällen med att se 50 first dates.

//Lina

Inga kommentarer: