Leta i den här bloggen

onsdag 14 april 2010

En stor suck

Luften har nästan gått ur mig helt och hållet, men jag tänker hålla det här tempot imorn också och fredag förmiddag. Sen tar jag helg och då ska jag banne mig inte kolla en enda mail, ning, facebook eller wave. Jag tänker inte öppna ett endaste word-dokument eller en enda pdf-fil. Jag tänker faktiskt inte ens svara på telefonsamtal sms som rör skolan före kl 20.00 söndag.

Magkatarr är inte något jag eftersträvar men tydligen något jag håller på att skaffa mig. Blää. Tur att jag fick en stunds damp-kvalitetstid med Tilda & Tilda i eftermiddags, det behövdes som omväxling :).

Så ikväll blir det en tidig kväll för mig och imorn är det projektarbete 9-12, seminarie 13-17 och sen kurs-sökande.

Är sugen på krogrunda i helgen, någon som är på?

//Lina

Inga kommentarer: