Leta i den här bloggen

onsdag 21 april 2010

Helt slut...

...är jag i mina ben nu. Jag va faktiskt ute och sprang och gick en liten runda idag trots väder som suger. Nu på kvällen blev det ett pass på gymmet också, Zumba. Sjukt kul träningsform måste jag säga! Alla steg är inspirerade av danser som samba, calypso, reggae och merengue. Nu ska man väl i och för sig vara lite smidigare och mer dansant än vad jag är haha, Linnéa vet vad jag pratar om, hur många gånger har inte du försökt lära mig salsa? Men det gick ändå rätt bra för att vara första gången och svettig blev jag också och det är väl huvudsaken, då har jag ju ansträngt mig.

Kvällen har annars mest bestått av att duscha, lägga ansiktsmask, fixa naglarna på händer och fötter och att städa upp lite i mitt "hem". Funderar på att smörja in mig med brun-utan-sol också för jag är fan helt genomskinlig, usch.

Tittade på "Anna Anka söker assistent" också, alltså vem FAN vill jobba ihop med denna människa?? Det undrar jag. Kollar mest för att Magnus är så rolig "Jag har ju jobb och familj och en snabb bil hemma, allt är mint condition, top notch" Hahahaha, han låter ju som Kaj Modin i mäklarna.

//Lina

Inga kommentarer: