Leta i den här bloggen

tisdag 20 april 2010

Ledsen Lina :(

Jävla skit-dag! Åhhh, jag blir så trött ibland, varför kan inte allt bara få va bra? Jag hatar verkligen allt idag. Känner mig som en tjockis. En lat tjockis. Tänkte att jag skulle ta en joggingrunda idag också men det är så jävla tråkigt att jag aldrig ser nåt resultat av det jag gör. Går ju upp istället för ner och så ska det ju inte va. Verkar som att jag måste leva på typ sallad och träna flera timmar om dagen om nåt ska hända. Kul.

Dessutom blir jag bostadslös om ca 1 månad och 1 vecka. Fan att det ska va så jävla svårt att hitta en lägenhet i Västervik, inte konstigt att ingen flyttar dit. Vill verkligen inte flytta hem till Mamma igen. Jag är för helvete vuxen och då bor man inte hemma.

Antingen har jag världens värsta pms eller så är jag störd.

//Lina

Inga kommentarer: