Leta i den här bloggen

tisdag 13 april 2010

Skit-dag!

Åhhh, fan vad jag hatar den här dagen och den har inte ens börjat! Bläää. Det finns ju sån här dagar när man bara vaknar och är förbannad på hela världen. Allt känns tråkigt och hur man än fixar till sig så är man ful. Det spelar ingen roll att solen skiner.

Jag har två dagar på mig att bestämma vad jag vill göra i höst och det SUGER! för det jag helst vill göra går inte och jag hatar att ta det näst bästa alternativet. Vill bara skita i det här nu och försöka hitta ett roligt jobb istället men det vågar jag ju inte för om jag blir arbetslös och får hålla på med arbetsförmedlingen och soc och massa skit igen så dör jag. No doubt about it.

Fan vilket tråkigt blogginlägg egentligen, men har man en pissdag så har man.

//Lina

Inga kommentarer: