Leta i den här bloggen

måndag 18 januari 2010

The Weekeeend!

Varför varför hade jag inte en tanke på att ta fram kameran i lördags? Vad är det för fel på mig? En fantastiskt rolig och ändå hyfsat sansad kväll med massa snygga människor och jag glömmer fota. Men men, ni får väl försöka föreställa er :P. Hur som helst så va vi hemma hos Johanna och Robin (blir alltid så avundssjuk på deras lägenhet, den är så himla fin) och spelade spel. Det började ganska seriörs med "Hur fan visste du det?" men efter ett par glas vin gick vi över till "jag har aldrig" och då gick det åt en hel del vin och whisky haha. Men det va rätt snälla frågor, jag skyller på det :P.

Förövrigt är jag fortfarande äckel-snorig och har ont i huvudet så gott som jämt. inte kul alls men det går ju inte att stanna hemma mer nu känner jag så imorn blir det föreläsning. Hoppas att den nya kursen är intressant (och jävligt slapp) så att jag orkar hålla lite fokus.

Nu ska jag packa upp min väska för femtioelfte gången och sen blir det TV och glass :)


//Lina

Inga kommentarer: