Leta i den här bloggen

söndag 10 januari 2010

Helgen.

Den här helgen har varit väldigt lugn vill jag nog påstå. Vilket kan behövas med tanke på att både juldagen och nyår bjöd på extravaganta upplevelser haha, jag kanske skulle gå en kurs i ansvarsfull alkoholhantering. Jaja, skit i det nu. I fredags blev jag hämtad av älskling vid stationen och efter några ärenden åkte vi hem till Johanna och Robin där det blev kaffe, Wii-fit och trevligt sällskap. Kom fram till att jag måste börja jobba lite på min träning, när jag gjorde en profil på Wii visade det sig att jag har en atletisk ålder på 46 år hahaha. 46 år!! Gode gud säger jag bara.

Lördagen var väldigt slapp, tror inte att vi gjorde nåt mer än att mysa i soffan, titta på film och laga mat. Väldigt Nice :). På kvällen åkte vi hem till Mamma och där hände nog inget spännande. Bara lite vanligt stim haha.

Och idag har jag åkt tillbaka till Växjö och ska läsa ett arbete i juridik-kursen. Fy fan för 3,5 timmar på en buss utan toa, jag höll på att dö. Särskilt på grund av att snål-Lina hade hällt i sig ett glas vin innan färden bara för att det inte skulle hällas ut... Det tog emot lite att åka måste jag säga, vill inte redovisa det här arbetet. Vill inte plugga alls. Jag vill resa, göra nåt spännande och bli lite mer optimistisk.

Men mest av allt vill jag gosa in mig hos min älskling och kolla på "Johan Falk" och äta chips.

//Lina

Inga kommentarer: