Leta i den här bloggen

måndag 11 januari 2010

En fråga.

Eftersom ni läsare är så oerhört bra på att kommentera här i bloggen tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig med ett problem. Jag slog i bakhuvudet rätt rejält på nyårsafton och dagen efter hade jag en enorm bula som gjorde fruktansvärt ont. Bröderna Jönsson konstaterade att jag hade hjärnskakning men det är jag själv lite tveksam till eftersom jag inte mådde dåligt förövrigt. Men sen har jag haft ont i huvudet till och från sen 1 januari och jag har fortfarande en lite bula kvar som gör ont om jag tar på den. Det är vass smärta vi snackar nu, som att nån liten jävel sticker en kniv i huvudet på mig.

Dessutom känner jag konstiga "rysningar" i hårbotten ibland när jag reser mig upp eller lutar huvudet åt nåt håll.

Nu undrar jag om det här är normalt eller om det borde kollas upp av proffs.

Min syster tror att jag har en spricka i huvudet men det hoppas jag verkligen inte så om någon har ett tips så är jag tacksam.

//Lina

2 kommentarer:

Maria sa...

Ring 1177 och fråga =)

Kaos-Lina sa...

Smart :D