Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2010

Gott nytt år!

Lite i senaste laget, jag vet. Men jag har helt enkelt inte haft tid att blogga under jul och nyår. Men förhoppningsvis känner sig ingen försummad haha. Ni ska få bilder från nyår serverat med en massa dumheter á la Lina imorn för jag måste ladda kameran.

Har jag några nyårslöften inför 2010 då? Japp och som vanligt kommer jag inte att hålla dem särskilt länge :P.

- Jag SKA sluta med nässpray, tre år är helt enkelt inte OK. Har jag inte lyckats innan sommaren ska jag ta mig fan lägga in mig på rehab.

- Jag ska engagera mig i min utbildning.

- Jag ska ha så jävla kul och inte deppa ner mig för massa småsaker.

- Jag ska hitta en kick-ass praktikplats.

- 2010 ska bli det bästa, mest positiva året hittills.

- Framförallt ska 2010 bli det ärliga året, både i bloggen och IRL. Finns ingen anledning att dölja massa saker bara för att de är mindre "attraktiva". Ska verkligen försöka att va så öppen som möjligt.


Så, det va väl det. Kunde ju ha slängt in nått om att jag ska träna mer och festa mindre men vi vet ju alla att det inte blir så ;).

//Lina

Inga kommentarer: