Leta i den här bloggen

onsdag 20 januari 2010

Boobies!

Alltså jag tycker ju det här med plastikoperationer är ganska spännande. Jag tycker att det är fascinerande hur man kan förändra sitt utseende. Och nu menar jag inte att göra en "Heidi Pratt" och operera om hela sig på en dag samt ta bort alla sina utmärkande drag, då är det nog nått som inte står riktigt rätt till. Att däremot förbättra det man redan har eller ta bort något som man lider av är jag väldigt positiv till. Se bara på Real Housewives-Teresa som aldrig har haft några bröst överhuvudtaget, då förstår jag att man köper sig ett par. Samma sak om man har ammat flera barn och de börjar hänga, vad är det för fel med att hjälpa naturen lite på traven och lyfta upp dem?

Jag är definitivt för plastikkirurgi så länge det görs av rätt skäl, d.v.s för sin egen skull och i syfte att öka sin egen självkänsla, inte för att ens man vill att man ska ha en dubbel D eller för att passa in i någon mall för vad som är vackert.

//Lina

Inga kommentarer: