Leta i den här bloggen

onsdag 13 januari 2010

All eyes turn hollow, from the work of sorrow.

Av någon anledning började jag lyssna på Eminems "When I'm gone" och det kändes som ett slag i magen. Det finns bara en person jag förknippar med Eminem och den här personen finns inte längre.

Plötsligt hatar jag att jag har ägnat större delen av den här kvällen åt ytligheter, större delen av mitt liv faktiskt. Det enda jag skulle vilja just nu är att uppleva något riktigt, något som betyder något. Alltför mycket tid slösas bort på sånt som inte spelar nån roll.

Jag slösar bort så mycket tid på att hålla käften när det finns så mycket jag vill säga, så mycket mer under ytan som borde plockas fram. För det finns ett ordspråk som verkligen stämmer: Man ångrar bara det man inte gör. Eller säger...

//Lina

Inga kommentarer: