Leta i den här bloggen

onsdag 27 januari 2010

Happy Wednesday!

Den här dagen har varit riktigt bra ska ni veta. Jag vaknade självmant kl 9 och var pigg och utsövd, hoppade över föreläsningen (för att jag är stor och gör som jag vill) och åkte in till stan och shoppade lite behövligheter. Nu är jag 1500 kr fattigare men mycket gladare :)

Hittade även en nagelsalong som inte var hutlöst dyr så om jag hinner blr det till att boka en tid nästa vecka.

Förövrigt har jag inte gjort något intressant. Eller jo, jag mötte världens underligaste människa på Scorett. Först ställde hon sig jättenära och kollade på exakt samma skor som jag, sen utan förvarning vänder hon sig till mig och säger "Jag pratar för mig själv ibland, så du vet.". Jaha? Sen börjar människan skrika på den stackars killen i kassan och frågar om han tycker att skorna hon provar passar. Nu ska vi tillägga att skorna var i storlek 41 och hon hade 38 (Ja jag tjuvlyssnade) och det försökte killen förklara lite försynt. Dessutom ska tilläggas att det var ett par med ca 15 cm klack och tillverkade i ormskin. Inte helt ok...

Det var allt för idag!

//Lina

Inga kommentarer: