Leta i den här bloggen

söndag 10 januari 2010

100 del 3

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Jajjamen, det va min specialitet för några år sedan.
80. Gjort något sjukt spontant: Ja absolut. Jag älskar spontana och lite sjuka infall. Tyvärr är det svårt att få till något när man har en massa måsten hela tiden...
81. Tappat glasögon eller linser: Solglasögon. Är det nåt jag inte lägger några större summor på så är det solisar för de är borta efter en vecka ändå :P
82. Haft sex på första dejten: Nepp, det har faktiskt inte hänt.
83. Krossat någons hjärta: Jag vet inte riktigt. Eller jo, det har jag nog men det har aldrig varit för att vara elak.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, så in i helvete. Men man överlever :)
85. Har du blivit arresterad: Näe, men med tanke på min otur med poliser så är det väl bara en tidsfråga haha.
86. Dissat någon: Ja, på mer eller mindre elaka sätt. Vissa människor förstår ju inte diskreta signaler.
87. Gråtit när någon dött: Ja, fy fan så hemskt det är.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej, jag tycker att det räcker med att gilla dem som vänner <3

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ibland och ibland inte, jag tror att det är ganska vanligt.
90. Mirakel: Ja, ibland händer saker som är helt otroliga.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nja, som jag har sagt tidigare så tror jag att man kan bli attraherad av en person vid första ögonkastet men att säga att man älskar någon som man bara tittat på i en sekund tycker jag är en förolämpning mot kärleken.
92. Himlen: Nej inte direkt. Men jag tror att det finns något efter döden.
93. Tomten: Jomenvisst, klart att han finns.
94. Att kyssas på första dejten: Det beror på hur stämningen är, känns det bra så ser jag ingen anledning att låta bli.
95. Änglar: Ja, helt utan tvekan.

SVARA ÄRLIGT:
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja om man har flera förhållanden förstår jag inte varför det skulle vara omöjligt. Eller om man har ett förhållande där inget saknas.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Om vi räknar bort familj, vänner, mat, luft, vatten så är det nog speglar hahahaha.
100. Att posta det här är din 100 sanning: 100 sanning? Vad är det? Jag lovar att allt är sant i alla fall!


//Lina

Inga kommentarer: