Leta i den här bloggen

torsdag 7 januari 2010

100 del 2

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har aldrig blivit opererad som tur är.
52. Piercing: Har bara hål i öronen och p.g.a nickelallergi lär det inte bli några fler.
53. Tatuering: Kommer förmodligen att bli i nacken när jag väl bestämt mig.
54. Bästa vän: Den första hette Charlotta och bodde granne med mig när jag va liten.
55. Sporten du spelade: Ridning. Och inga snuskiga associationer nu...
56. Husdjur: Katt
57. Vaccination du minns: Stelkramp i femman, hemska va det. Va tvungen att ha med mig stackars Linnéa som är ännu mer spruträdd än jag.
58. Konsert: Är inte helt säker men jag har ett svagt minne av att det kan ha varit Gyllene Tider eller nåt liknande när jag var ca 7 år.
59. Förälskelse: Var redan på lågstadiet.
60. Alkohol du drack: Måste ha varit någon cider. Säkert va den rosa också :P

JUST NU:
61. Äter du: Inget, men ska snart sätta in en potatisgratäng i ugnen.
62. Dricker du: Vatten som jag starkt önskar att jag kunde byta ut mot ett glas rödvin.
63. Är du på väg att: Dusha! Gud vad det ska bli skönt.
64. Lyssnar du på: I hate everyone - Get, set, go
65. Väntar du på: Att det ska bli fredagkväll så att jag kan få pussa lite på en viss Daniel Jönsson ;)

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Men alltså, jag vet inte. Jag vill inte ha barn som det är nu men det kan ju ändras.
67. Vill du gifta dig: Nja, till viss del kan jag erkänna att jag fantiserar om ett sjukt roligt bröllop men å andra sidan känns det onödigt.
68. Karriär i åtanke: Jag ska bli en kick-ass journalist på någon rolig tidning som sysslar med både seriösa och lättsamma artiklar.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen är nog det jag alltid har kollat in. Finns glimten där så är det bara att köra enligt mig.
70. Kramar eller pussar: Skulle inte klara mig utan något av dem men om jag måste välja så blir det kramar. finns det något mysigare än att gosa in sig i en varm kram?
71. Kortare eller längre: Längre än mig i alla fall. Men det är svårt att vara kortare haha.
72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll så länge man är på samma nivå om ni förstår vad jag menar.
73. Romantisk eller spontan: Spontan, jag älskar spontana människor.
74. Snygg mage eller snygga armar: Måste jag välja?
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, självklart.
76. Känslig eller inte: Beror på vad man menar med känslig, är motsatsen okänslig så vet jag ju vad jag väljer.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande, nåt annat kan jag ju inte svara haha. Nej, skämt åt sidan så har jag alltid älskat att vara singel och göra som jag själv vill och inte bry mig om nån annan tills jag faktiskt vågade mig på att ha ett förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Skulle bli galen på båda.

//Lina

Inga kommentarer: