Leta i den här bloggen

tisdag 12 januari 2010

2007

Jag trodde aldrig att jag skulle längta tillbaka dit. Till en tillvaro utan inkomst, utan trygghet, utan planer. En tillvaro fylld av festande, ströjobb, betalningsanmärkningar, fyllehångel med främlingar, obesvarad kärlek från den enda jag ville ha.

Skiter i tårar och hat.

För det är skratten jag minns.

Så fy fan vad skönt det vore att dra ner till Club 9, dra några shots och spela bort drickskassan på Jack Vegas. Ytliga samtal med mäniskor som inte betyder något alls. Vänner som betyder allt.

Jag vill gå och lägga mig och veta att jag inte behöver gå upp imorgon. Jag vill vakna och inte veta hur jag kom hem. Jag vill leva för stunden och inte i framtidsångesten. Jag vill inte ha några skyldigheter mot någon.

Jag vill inte bry mig längre!

2007, ta mig tillbaka.










2 kommentarer:

Lenny Penny sa...

Håller med! Va ett kanonroligt år!(:

Kaos-Lina sa...

Ja, det va det faktiskt när man tänker tillbaka :)