Leta i den här bloggen

onsdag 6 januari 2010

100 del 1

SENASTE:
1. Dryck: Grönt te med mangosmak
2. Telefonsamtalet: Till Matilda P när jag skulle hitta hem till Matilda N. Det va mer logiskt än det låter.
3. SMS: Ett väldigt gulligt från min älskling <3
4. Sång du lyssnade på: Thåström - Fanfanfan
5. Gången du grät: Igårkväll när jag tänkte på massa saker som jag inte alls ville tänka på.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Samma person vid två olika tidpunkter eller två dejter efter varandra? Hmm... Finns nog bara tre personer som fått två eller fler dejter och en av dem är Daniel. Vilka de andra är is for me to know and for you to wonder :P
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej inte vad jag vet om iaf.
8. Ångrat något: Ja men det är meningslöst att ångra sig så det ska jag sluta med.
9. Förlorat någon speciell person: Ja, en barndomsvän i höstas. Det var fruktansvärt.
10. Varit deprimerad: Ja, det tror jag alla är till och från.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hahaha, yes det händer ibland.

ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Jag har träffat väldigt många fantastiska människor.
16. Fått ditt hjärta krossat: Inte på det typiska sättet men på sätt och vis fick jag det. Fast det kanske va mer en dröm som krossades. Eller jag vet inte...
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, ja. Kommer särskilt ihåg en viss "dagen efter" hemma hos Ia när Mimmi och Anna hälsade på. Gode gud...
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nepp, inte som jag kommer på nu iaf.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, och kanske framför allt vilka som inte är det. De som är äkta är få men heelt underbara.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Det är svårt att undvika när man kommer från en småstad och har en förkärlek för att göra lite små-sjuka sakern :)
21. Pussat någon: Ja, världens bästa Daniel <3

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla utom två som antagligen har lagt till mig av misstag. Och en kille från turkiet som vill gifta sig med mig.
23. Hur många barn vill du ha: Vet inte om jag vill ha barn alls. Återkommer på den frågan om några år tror jag.
24. Har du några husdjur: Ja hemma hos Mamma har vi ett gäng otäckingar :P
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, då skulle jag säkert glömma bort vad jag heter och det skulle kunna leda till massa krångligheter.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Just på min födelsedag gjorde jag inget särskilt eftersom det var på en måndag. Men jag firade helgen innan :D
27. Vilken tid vaknade du idag: först kl 03, sen 05-06.30. Slutligen kl 10.55
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag tittade på Greys Anatomy och sms-trackade Daniel.
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Jag borde ha pluggat mer under jullovet.
30. Senaste gången du träffade din pappa: Juldagen tror jag.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det finns rätt många små detaljer som jag skulle vilja ändra. Framförallt från 2008.
32. Vad lyssnar du på just nu: Spotify! Jag vet, jag är sist i världen med att upptäcka Spotify...
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, har jobbat ihop med en Jens och träffade en annan på Juldagen.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte har fått mitt bankomatkort från Seb, seriously, vad styr ni med??

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Lina Pernilla Kristina Nilsson
38. Stjärntecken: Skorpion
39. Kille eller tjej: Ja, ibland kan man undra.
40. Grundskola: Näktergalen 1-3 an, Lidhem 4-6 an och Ludvigsborg 7-9 an
41. Gymnasie: Västerviks gymnasium, Medieprogrammet
42. Högskola: Växjö Universitet och snart Linné Universitetet
43. Hårfärg: Fråga mig inte om en just nu känner jag...
44. Långt eller kort: Nyklippt så det är ganska kort.
45. Längd: 1.60 ca
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är som jag är :D
47. Piercings: Nej, bara hål i öronen
48. Tattoos: Nej men jag vill ha.
49. Höger eller vänster: vad? Politik? Händer? Sida av vägen?

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: