Leta i den här bloggen

tisdag 31 juli 2012

Tjoho!

Hej på er! Kom nyss hem från jobbet och har precis fixat en mango&ananas smoothie som blev supergod. Ska börja göra smoothies och ta med till jobbet som mellanmål, mycket bättre än mackor. Ska verkligen ta tag i mig själv igen, har ju inte tränat ordentligt på tre veckor och ätit en himla massa skräp. Maten är det ingen fara med, jag gillar fortfarande nyttig mat, problemet är allt fika, godis och andra snacks som är allt annat än bra. Har hållit vikten mellan 55-55,5 hela sommaren men idag började den vandra uppåt så nu är det dags att tänka om.

Ska träna imorn och drastiskt minska allt onyttigt. I september ska jag antagligen göra en väldigt rolig och jobbig träningsgrej men återkommer om det då.

Imorgon är jag ledig och då ska jag och mamma åka ut till Hasselö och förhoppningsvis njuta av solen.

Inga kommentarer: