Leta i den här bloggen

tisdag 10 juli 2012

Duktig tjej!

Ja inte är det ofta som jag är en "duktig flicka" men nu när jag för en gångs skull varit det tänkte jag skryta lite hehe. Idag har jag hunnit med följande:

- Jobba (bara 3 timmar iofs)

- Putsa fönster + alla speglar

- Städa badrummet grundligt med bl.a klorin

- Tvätta och hänga två maskiner tvätt

- Baka hallongrottor

- Laga flygande jacob och en omelett med ost och purjolök (matlåda till imorn)

- Dammsuga hela lägenheten + soffan

- Rensa ut massa gamla papper (typ räknginar från 02)

Och kvar på listan är:

- Hänga sista maskinen med tvätt

- Diska

- Köra minst 30 min på crosstrainern + 100 situps

- Duscha

Sen är jag så jävla förtjänt av att bara slappa i soffan. Brukar inte vara såhär effektiv men ibland blir jag typ manisk och då är det bäst att passa på.

Inga kommentarer: