Leta i den här bloggen

lördag 7 juli 2012

Veckans roadkill!



Lägger upp en bild från igår när jag var fixad och snygg för just nu är jag verkligen allt annat än snygg. Så jävla sliten! Två långa jobbdagar + utgång + jobblördag har satt sina spår kan jag meddela. Trots att jag inte drack mycket igår så var jag så himla trött imorse och det var inte direkt lite kunder på jobbet heller.

Totaldäckade i soffan när jag kom hem och har bara legat där med undantag för en snabbdammsugning och undanplockning i lägenheten för att Dannes föräldrar skulle komma hit och fika. Nu är darling och köper pizza eftersom jag är för trött för att laga mat och vi ska bara ta det lugnt ikväll och mysa. Var lite sugen på att gå ut en sväng ikväll också men vädret är ju piss-tråkigt så vi struntar i det. Ska bli skönt att bara umgås med varandra.

Hoppas att ni får en bra lördagskväll allihop!

Inga kommentarer: