Leta i den här bloggen

måndag 2 juli 2012

Glada nyheter!

Åh, jag blir så glad när något bra äntligen händer. Känns som att vintern och våren mest innehöll ångest och tråkiga besked. Men nu  verkar det äntligen vända. Man ska ju inte ta ut något i förskott men jag fick hem ett väldigt roligt brev idag om en grej jag vill göra i höst eller nästa vår. Det är något jag drömt om länge men inte ansett mig ha råd med men nu verkar det kunna lösa sig.

Jag tänker inte avslöja nåt än eftersom det är så osäkert och hänger på två grejer som jag antagligen får veta nästa vecka. Men om allt blir som jag vill kommer jag att bli sjukt glad. Nu är det absolut inget jättespännande för någon annan än mig själv egentligen så gå inte och tro att jag typ ska emigrera eller skaffa barn eller nåt sånt. En liten grej som skulle ge mig väldigt mycket bara.

Jag har ju utarbetat en plan och satt upp mål som jag vill avklara inom det närmaste året och nu verkar en del stora bitar falla på plats. Som sagt, jag säger inget om det än men nästa vecka kanske jag har lite mer att dela med mig av. Innan dess tänker jag inte säga nåt, inte ens om ni frågar mig haha. Vet att det är sjukt jobbigt med sådana här kryptiska inlägg men ni får helt enkelt vänta och se.


Inga kommentarer: