Leta i den här bloggen

söndag 30 maj 2010

Slut!

Jag är helt slut efter denna dag. Men nu är allt flyttat och det sista pillet med projektrapporten är gjort. Gick från skolan kl 20.00. På en Söndag!!! imorn kör vi lansering av hemsidan på två gymnasium sedan är det bara opponering och seminarie kvar. På fredag åker jag härifrån med gott samvete (nästan) och med ett ångestmoment mindre.

På tal om samvete så har jag fortfarande så fruktansvärt dåligt samvete för hur jag betedde mig mot min älskling i fredags. Inte ok någonstans, hade jag hört talas om någon som varit lika bitchig, gnällig och sur hade jag undrat hur någon kunde vara ihop med en så hemsk person. Vet faktiskt fortfarande inte riktigt hur Daniel står ut med mig ibland, men jag är jävligt glad att han gör det. Älskar Dig!

Nu ska jag torka mitt hår och äta en macka sen ska jag sova.

//Lina

Inga kommentarer: