Leta i den här bloggen

torsdag 6 maj 2010

Jag och Anders diskuterar Jack Daniels

Jag:
Man kan inte fördricka sig på Jackie D, han är underbar

Anders:
Jackie D är en hon, det hörs ju på namnet. Fast det är ju kanske fördelen, att det kan vara både och.. Beroende på vem man är.

Jag:
Nej, Jackie är en något feminin man. Efter som han heter Jack egentligen. Så det kan vara så att Jack i själva verket är Gay. Jack Daniels är alltså en bög-whiskey. Vilket i sin tur innebär att Daniel skulle kunna va gay med tanke på hur mycket Jackie D han har druckit, vilket är en lite läskig tanke...

Jag släpper det här nu.

Anders:
Hahaha, Jack Daniels är en man, Jackie D är en kvinna. Det är någon form av paradox

Jag:

Mmm, jag håller nog med dig istället för att tänka själv. Vi har ju sett hur det går.


//Lina

Inga kommentarer: