Leta i den här bloggen

torsdag 6 maj 2010

Konstigt.

Idag har jag ätit frukost och lunch. Det sista kl 14.30. Efter det har jag bara ätit 1 kaka och ca 5 godisar. Nu är kl 21.30 och jag är fortfarande inte hungrig. Vad är detta? Jag som i vanliga fall kan äta middag två gånger. Och dessutom brukar trycka i mig massa frukt på dagarna.

Det kan kanske bero på att jag i stort sätt bara har legat/suttit i sägen hela dagen bortsett från en promenad på 45 min. Usch, gillar inte sånna här oproduktiva dagar alls, men vad ska man göra när de man vill intervjua bara säger nej alternativt inte svarar på förfrågan alls?

Imorn ska jag ta mig fan ligga på som en liten igel tills jag får tag på någon. dessutom ska den här helgen bli en plugg-helg utan dess like, har en del catching up to do.

//Lina

Inga kommentarer: