Leta i den här bloggen

torsdag 27 maj 2010

Ångest!

Fy fan för den här dagen! Hatar allt. Kan det inte bara ha gått en vecka lite snabbt så att den här terminen är över. Blääää! Dessutom kommer jag få vara kvar en vecka och komplettera lite skit som jag har låtit ligga sen jul typ. Fy fan för mig! Sen hatar jag att ALLT med denna flytt verkar krångla och bli 1000 gånger mer komplicerat än vad det borde bara för att visa människor inte vet vad fucking klarspråk är. Sen gör det ju inte saken bättre att min säng är i Malmö, det hade jag kunnat vara utan nu känner jag.

Är så jävla trött på att livet bara jävlas! Och på jobbiga jävla människor som inte går att ha att göra med utan att massa krångel ska uppstå. Jag blir så förbannad.

Jävla skitliv!

//Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör din säng i malmö? :S

//Lenny

Kaos-Lina sa...

Ja du, det är en lång historia haha. Det är egentligen mitt eget fel eftersom jag lånade ut den. Men det blir jobbigt nu när jag vill ha hem den igen, ingen är jättepeppad på att åka ner och hämta den :S