Leta i den här bloggen

tisdag 11 maj 2010

+ & -

Mitt liv går upp och ner hela tiden och humöret följer med. Är tacksam för att jag inte bor ihop med någon. Den skulle ju bryta ihop på mig.

På minus-sidan:
1. Förkylningen som ALDRIG går över. Jag blir vansinnig!
2. Fokusgruppsintervjuer. Är riktigt trött på dessa nu.
3. Min I-form-plan. Trots 4 veckor av massa motion, hälsosam mat och vääldigt lite alkohol står vågen och måttbandet still. Blää. Jag ger det två veckor till sen ger jag fan upp och blir en knubbis på heltid. Det är ju uppenbarligen det min kropp vill.
4. Finanskris a la Grekland.
5. Falskhet. Jag blir så trött!

På plus-sidan:
1. Bara ett fåtal veckor kvar i skolan.
2. Åker hem till min älskling imorn.
3. Är ledig i tre veckor efter skolan.
4. Sommaren är förhoppningsvis här snart.
5. Har en lägenhetsvisning pågång. Håll tummar och tår!

//Lina

Inga kommentarer: