Leta i den här bloggen

torsdag 27 maj 2010

The Dinner!

Gårkvällen var verkligen hur rolig som helst! Jag, Daniel, Håkan, Anna och Pär började med ett glas vin hemma hos Anna, så himla kul att äntligen se hur hon bodde. Sen blev det middag på Harrys, supergod mat och ännu godare vin :P. Efter det blev det några drinkar och jag drack den godaste Mojiton någonsin. När Pär och Daniel gick hem drog vi andra vidare till Bishops där vi mötte upp Martin för lite fler öl/drinkar.

När Håkan och jag, som bor i samma hus, skulle åka hem upptäckte vi att vi precis hade missat bussen och att det var 1,5 timmar tills nästa. Dålig stämning! Så det blev en halvtimmas promenad hem istället och jag fick gå barfota eftersom jag hade envisats med att ta på mig 11,5 cm klackar och de går inte att gå särskilt fort i haha.

Bilder kommer senare!

//Lina

Inga kommentarer: