Leta i den här bloggen

fredag 7 maj 2010

Once again!

Alltså, jag vet ite om jag borde be om ursäkt för att jag skriver såhär måga listor. Men jag får väl ursäkta mig med att jag älskar att svara på frågor. Och eftersom ingen intervjuar mig, vilket är jävligt synd eftersom jag skulle bjuda på den sjukaste intervjun ever, så får jag ta saken i egna händer. Och ni som inte är intresserade, läs inte, eller läs och stör er. Your choice.

Hur gammal är du om fem år? 26, usch, hemska tanke.
Beskriv dig själv med 3 ord? Rastlös, impulsiv och pålitlig.
Vem tillbringade du minst två timmar med i går? Ingen alls, har varit hemma och varit sjuk :(
Hur lång är du? Jag är inte lång alls, 160 cm kort.
Vem ringde du senast? Ordförande i Centerpartiets Ungdomsförbund. Jag vill intervjua honom men han svarade inte.
Vem ringde dig senast? Mamma som behövde tekisk support till DVD:n from hell. Men jag lyckades guida henne :)
Hur löd det senaste sms:et du fick? Har släng de senaste för det stod inget viktigt, med det sista jag sparade var: "Kysser dig godnatt min alldeles egna lilla gullegris ;). Kyssar". Från Daniel
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
När såg du senast din mamma? I måndags
Vilken ögonfärg har du? De har alla möjliga färger, men mest blå-gröna tror jag.
När vaknade du i dag? 09.30.
Vad gör du om 10 år? Men gode gud, inte vet jag. Jag vet ju för fan inte vad jag gör om 10 dagar haha. Är planeringsfreak på ett plan och hel-förvirrad på ett annat. Så det kan bli lite hur som helst.
Vad skrämde dig om natten som barn? Typ allt. Var extremt mörkrädd så min pappa fick jämt sitta hos mig tills jag somnade eller ha TV:n på jättehögt så att jag hörde den. Mest rädd var jag nog för stora stygga vargen och för att jag skulle få blindtarmen haha.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett sjukt sms som jag fick igår. Vissa är ju inte som de ska haha.
Hur stor är din säng? Åååhh, alldeles för liten, 90 cm.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
Är du social? Både ja och nej. vissa dagar är jag übersocial och kan umgås med allt och alla, vissa dagar vill jag bara vara ifred.
Vad dricker du till frukost? Det som finns. Helst Te eller Juice.
Kan du spela poker? Jajjamen, ibland riktigt bra också.
Är du en beroendemänniska? Herregud, JA. Jag blir jättelätt beroende av allt möjligt,, TV-program, cola light, ostbågar, smink, plattång och Nässpray. Som tur är har jag lätt för att sluta med det mesta också. Oftast eftersom jag hittar ett nytt beroende.
Vill du ha barn? Någon gång kanske.
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och lite franska.
Har du någonsin åkt ambulans? Överraskande nog, nej. Man kan ju tro att jag har gjort det med alla mina skador haha.
Vad behöver du köpa? Egentligen inget.
Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser, kläder, skor eller smink.
Äger du dyrbara smycken? Mellan-dyrbara.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys Anatomy, Biggest Loser och Hem till gården.
Klädesplagg du senast köpte? En tröja från H&M som jag sen glömde hos Mamma.
Vad ska du göra imorgon? Gå en sväng på stan med Tilda och ta en fika. Kvällen är inte planerad.
Vad ska du göra idag? Dagen är ju typ slut, ska bara se en film och sen sova tror jag.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min plattång.
Flirtar du mycket? Inte så mycket nu för tiden, om det inte är för att jag vill ha nåt haha. Men förr gjorde jag det. Det är ju skitkul att flirta.
Kan du byta olja på bilen? Nepp, men så fort jag får körkort ska jag lära mig.
Vad borde du göra? Ta tag i lite skolarbete som jag har förträngt. Ska göra det på Söndag.
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM.

//Lina

Inga kommentarer: