Leta i den här bloggen

torsdag 23 juni 2011

Tröttast i världen.

Efter mina 9,40 timmars jobb idag är jag så jävla slut. Men det har gått fort och tack vare trevliga arbetskompisar och en och annan underbar kund så har det varit riktigt roligt idag. I like my work!

Något som inte är lika trevligt är att jag har världens värsta PMS (som inte är samma sak som mens, googla om ni inte vet)och bara är såå irriterad på allt. Till exempel på att min pojkvän inte kan vistas på platser med mottagning så man kan få tag på honom, att jag ser ut som skit för tillfället, att jag måste städa hela lägenheten men varken hinner eller orkar och att jag fick ett dålig omdöme på Tradera från ett jävla pucko som tror att jag kan ta ansvar för hur posten hanterar sina varor och tydligen borde jag fixat så att de levererade paketet hem till henne på en lördag också. Idiot.

Men skit i det, nu ska jag försöka piffa upp mina händer som jag ärligt talat skäms för och sen ska jag klippa min lugg som är typ 500 meter för lång. Efter det blir det en om gång brun-utan-sol så jag slipper se ut som ett lik.

När fan blev jag så jävla oglamorös?

Inga kommentarer: