Leta i den här bloggen

onsdag 15 juni 2011

Dagens + och -

+ Ledig dag = sovmorgon
+ Blev bjuden på lunch och fika av mamma.
+ Fyndade lite saker på rean, en t-shirt, nagelcreme, sminkborttagning och brunett-balsam.
+ Sålde lite på tradera.

- Har en fuldag utan dess like. Det känns som att jag väger 156,4 kilo och inte 56,4, jag vet att ni tycker att jag är töntig nu men jag är faktiskt jävligt besviken över att det inte har hänt mer på de månaderna jag har tränat. Inte kul att se ut som en liten gris på alla kort. Dessutom är jag så sinnessjukt trött på mitt fula hår som är alldeles för långt, slitet och tråkigt. Vill fixa det NU!!! Kan ju även tillägga att min hy har allvarliga problem också. Ser helt enkelt ut som skit.

- Har alldeles för lite pengar, visst jag kan unna mig lite små saker men det är så jävla mycket annat som skulle behövas. Vill ha en fet lön nu tack.

-
Har beställt en klänning och ett par skor som verkar färdas med sniglar. Borde varit här i måndags men icke. Får gå naken på midsommar men då skrämmer man väl ihjäl nån stackare.

Nej, nu ska jag dra till gymmet, inte för att det ger nåt men det kan ju va kul att känna sig lite duktig. Eller nåt.

Inga kommentarer: