Leta i den här bloggen

fredag 17 juni 2011

Friday I'm in love



Godmorgon! Idag vaknade jag självmant 30 min innan väckarklockan ringde, det händer inte ofta kan jag säga. Nu har jag precis ätit frukost och nu har jag ett par timmar på mig att göra mig i ordning och pyssla lite här hemma innan jag ska till jobbet vid 11.45 - 18.30. Kul att ha så varierande arbetstider tycker jag, skönt att blanda sovmorgnar och tidiga eftermiddagar.

Igår var det sjukt mycket att göra på jobbet, kändes som att hela stan var där och handlade, men idag räknar vi med en ganska lugn dag. Efter jobbet åkte jag ut till mamma och åt smörgåstårta som blivit över efter mina syskons skolavslutning. Så gott och välbehövligt efter min stressiga dag.

Ikväll blir det eventuellt lite studentfirande om jag orkar, börjar ju 9 imorn så det får bli en lugn kväll i så fall. Annars kan jag faktiskt tänka mig att bara vara hemma och slappa med nån bra film. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: