Leta i den här bloggen

måndag 13 juni 2011

Hallå!

Nu har jag landat hemma efter en dag med jobb och träning. Det var ganska lugnt på jobbet idag vilket var skönt, då kan man ju ta sig lite mer tid med kunderna. Nu känns det som att jag börjar komma in i rutinerna och klara av det mesta själv, till och med att ge råd bland vinerna. Hittills trivs jag jättebra och alla kollegor är hur trevliga som helst :)

Träningen i dag bestod av 40 min cykling och 20 min styrka ca, skönt att ha ett pass avklarat denna vecka.

Helgen var ju en historia för sig eftersom jag jobbade såhär:
Fredag: systemet 10-14.30, Club 9 22-03.30
Lördag: systemet 9-14.30, Club 9 18-20.00

Fint va? Skulle ju ha jobbat helkväll på lördagen också men det var så lugnt så jag fick gå hem. Hade tänkt gå och lägga mig tidigt men bestämde mig för att gå ut och fira Jills födelsedag. Det blev en drink på Briggen med henne och hennes vänner och sedan drog vi vidare till Palladium och dansade massor. Mötte upp älsklingen och hans kompisar en stund, tappade bort honom på uteserveringen, blev bjuden på cider av en stammis från club 9, följde med Jill tillbaka till Briggen och tog en shot. Efter lite häng där gick vi + 2 engelsmän vidare till Simson där en drinkbeställning missuppfattades och resulterade i att jag fick en gratis drink vilket min plånbok tackar för, när simson stängde gick vi tillbaka till Palladium men vi hann bara va där en stund innan jag och Daniel kom på att vi nog hellre ville köpa en pizza och gå hem och mysa lite :P

Tack alla för en sjukt trevlig kväll med mycket roligt folk och massa spring fram och tillbaka på olika krogar, det gillar ju jag även om inte mina fötter gör det haha.

Nu ska jag duscha, äta och sova för imorn bär det av till Linköping redan kl 06.15 för varukunskapskurs med provsmakning, det ni! Det kan bli spännande :P

Inga kommentarer: