Leta i den här bloggen

tisdag 7 juni 2011

Summering

Eftersom jag har varit ytterst frånvarande i helgen så får ni en liten summering av min helg.

Fredag:
Jobbade på systemet 10-16, åkte ut till mamma och åt middag med henne, Kent, Daniel och Anna. Sen åkte vi hem och slappade lite innan jag gick till jobb nr 2 och Daniel gick ut med några kompisar. Kom hem tidigt (02.15) eftersom vi hade 5 gäster på hela kvällen och möttes av pizza som min älskling så snällt hade köpt hem.

Lördag:
Vaknade av våra morgonpigga nattgäster redan kl 8 men lyckades somna om. Gick upp vid 11.30 och sen gav vi oss iväg mot gymmet som var stängt så det blev en promenad, mat inköp, matlagning och häng hemma innan vi gick upp till stadsparken och tog en minigolf-runda som älsklingen vann stort (vilket är lika bra annars blir han så sur haha). Vi mötte upp Ia och Maja med flera och spelade lite kubb bakom stadsparken innan jag gick iväg till jobbet. Lite fler gäster blev det så kvällen gick rätt fort. Kom hem vid 4 ca.

Söndag:

Vaknade inte alltför tidigt och var inte piggast i världen men det gick över rätt fort, städade lite och sen åkte vi hem till min pappa och åt supergod lunch: fläskfilé, pommes, sås och grönsaker. Efter att ha ätit allt detta kände vi att det var på sin plats med lite träning så det blev ett hårt pass på Actic. Kvällen spenderades hemma med Solsidan och nån film som jag inte kommer ihåg namnet på.

Måndag:
Såå skönt att få en extra ledig dag tillsammans med min darling. Vi började dagen med att gå ut till Gränsö vilket är en promenad på ca 8 km fram och tillbaka. Där ute satte vi oss vid vattnet och pratade om allt möjligt i ett bra tag. Sen blev vi kissnödiga och gick hem till mamma (som bor halvvägs mellan stan och gränsö) och hängde där ett tag tills vi blev hungriga. Då gick vi in till stan och köpte mat som vi åkte ut med till la familia. Efter mat och fika åkte vi hem till älsklingen och där avslutades kvällen med lite mys.

Det var nog det hela, nu ska jag åka iväg och sola. :)

Inga kommentarer: