Leta i den här bloggen

tisdag 21 juni 2011

Dagens I-landsproblem part 2

Alltså jag blir galen, aldrig blir jag nöjd. Jag gick ut och powershoppade innan jobbet för att hitta nåt att ha på fredag. Hann med både lindex och H&M på 20 min, på Lindex hittade jag inget som passade både storleksmässigt och prismässigt men på H&M hittade jag två jättesöta klänningar för 250:- på rean, en typisk midsommarklänning och en lite mer vardags passande. Nu är bara problemet att på vägen ut gick jag förbi en klänning som var bland det snyggaste jag sett. Då tyckte jag att den kostade för mycket men nu har jag tänkt på klänningen hela kvällen och funderar på att lämna tillbaka de andra två och ta den här istället. Svårt!

Jag vet att det här inte är så viktiga problem egentligen, jag är ju inte helt världsfrånvänd men just nu är detta mitt största problem. Det och håret, helrakat eller dreads på midsommar kanske?

Nu ska jag sova och ladda upp för ännu en dag på Systemet, imorn blir det 12-20.30. Heja mig!

Inga kommentarer: