Leta i den här bloggen

torsdag 30 juni 2011

There's a fire starting in my heart

Kan inte sluta lyssna på "Rolling in the deep", såå jävla bra!

Anyway... Dagen har bestått av jobb 7.50-19.30, inte så härligt sista timmen men så mycket härligare när lönen kommer. I need money! Dessutom jobbar jag med så himla snälla och hjälpsamma kollegor så då går det mycket lättare.

Ikväll har jag varit hemma hos min lille far och käkat mat och snackat lite. Riktigt trevligt faktiskt, han är ju rätt rolig ibland. Finns nog ingen med så mycket åsikter tror jag. Kul att han var relativt pigg och frisk för en gångs skull också, det händer inte alltför ofta.

Nu ska jag ringa och säga godnatt till min man som är på firmafest/fisketur (smart kombination?). Fick nåt sms om laxmiddag förut så nu har jag stora förhoppningar inför morgondagen hahaha.

Börjar 12 imorn så då blir det sovmorgon, så otroligt skönt! Ska fan sätta klockan på 7 bara för att få njuta av att stänga av den och somna om.

Puss på er alla (eller inte riktigt alla...) :P

Inga kommentarer: