Leta i den här bloggen

måndag 27 juni 2011

Midsummer

Ja vad ska man säga? Kvällen började oerhört trevligt efter en stressig dag. Vädret ställde ju till det lite eftersom vi var så många och det blev lite trångt när alla skulle vara inomhus istället haha. Mycket härliga människor samt ett och annat irritationsmoment precis som det "ska" va. Jag gick hem ganska tidigt, runt 2, eftersom jag som vanligt hade oturen att halka i en blöt backe och såg ut som ett träsktroll. Jävla lera alltså :P.

Dagen efter blev rätt mysig också, vissa fortsatte ju festen men jag tog det lugnt och sov mest faktiskt. Var så sjukt trött. Skulle ju ha jobbat men bästa Micke tog passet själv så jag slapp ta mig in till stan, inte direkt gott om körklara personer dagen efter tyvärr.

Igår städade vi och rev ner scen + bord, hårt slit men det gick ändå rätt fort. Tyvärr började jag ju må dåligt på kvällen och inatt har jag legat vaken med världens magsmärtor och illamående så det blev inget jobb för mig idag. Tråkigt men vågade inte riktigt. Nu mår jag bättre men ska nog ta det lugnt idag och pyssla lite här hemma. Om nån timma kommer Jill hit med lite grejer, hon flyttar ju in nu :) Ska bli mysigt med en liten sambo :)

Inga kommentarer: