Leta i den här bloggen

måndag 6 april 2009

istället för att plugga...

Hur känner du dig just nu? Orolig, nervös och jävligt rastlös

Vem är den roligaste människan du känner? Finns ju sjukt många, men min syster slår nog rekordet

Gillar du att slåss? Ja, lite väl mycket tyvärr...

Sparare eller slösare? Behövs den frågan?

Din drömväska? En som inte brinner upp...

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? TVn, grannar och en hund utanför

Ditt favorit svärord? Förbannat, eller en kombination av alla som finns

Pålägg som gäller? Gräddost, om Lina själv får välja

Tatueringar, piercingar? Ingen, men är jävligt sugen på en tatuering

Vad känner du för distansförhållande? Blandat, vet inte om man kan kalla mitt eget för distansförhållande men det är ju bra. Generellt sätt är jag nog inte så positivt inställd till distansförhållanden. Eller förhållanden i allmänhet förutom just mitt eget då :P

Gillar du att vara själv? ja om jag vet att jag snart kommer att umgås med nån.

Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Nada.

Har du dejtat en miljadär någon gång? Nepp.

Vad tycker du om droger? Love it! Skoja bara, usch.

//Lina

Inga kommentarer: