Leta i den här bloggen

måndag 27 april 2009

Hej på er!

Long time no see. Näe, så farligt är det inte, har ju bara varit borta i tre dagar. Ni har nog klarat er :P

Helgen har varit toppen! Fredagen blev en lugn kväll hos mor, mkt mysigt. På lördagen begav jag mig ut till Edsbruk på "46" års fest. Supertrevligt! Vi inledde kvällen med grillning hos Johan med mycket roligt folk, och sen drog vi iväg till lokalen där festen hölls. Det blev precis som det ska va, roligt folk, massa vin (och lite annat som hittades)och dans. Fick även höra att några läser min blogg, Jättekul tycker jag så en stor kram till min läsarskara i Edsbruk med omnejd :)Kul att ni läser om mina dumheter haha.

Nu ska jag sätta på en film och äta tårta som Anna har ställt i min kyl :), kanske att det blir lite glass på det också. Fy fan vad jag har ätit idag. Men imorn blir det ridning igen.

Firar förresten 9 månader med denna snygging idag <3





//Lina

Inga kommentarer: