Leta i den här bloggen

onsdag 8 april 2009

Glad Påsk!

Nu tar bloggen påsklov i en vecka ungefär och jag drar hem till Västervik där jag tänker äta massa påskmat och godis, umgås med alla som jag saknat och festa som aldrig förr.

För att ni inte ska sakna mig alltförmycket bjuder jag på den här listan.

Du heter: Lina
Smeknamn: Snuttan, Lini, Linus
Låt som när du är ledsen sörjer till? Our Farewell
Beroende av: Nässpray
Vad tror folk om dig? Ja gode gud, den som det visste...
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon eller min charm
Vad säger du för att imponera på någon? Jag kan inte imponera på nån med flit, händer det så är det av misstag :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: När kommer du hem? Från min bror
Var bor du? Växjö/Västervik
Trivs du där? Jadå, för det mesta
Äger du några Converse? Nej men skulle vilja ha ett par
Sprit, cider, vin eller öl? Allt beroende på tillfälle
Brukar du bli för full? Det va ett tag sen nu
Vad har du för mobiloperatör? Telia
Är du allergisk mot något? Lite pollen tror jag, och idioter
Hur svarar du i mobilen? Hello! eller Hej det är Lina
Vem ringde du senast? Daniel Malmgren
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Vet faktiskt inte, inget viktigt.
Antal timmar sömn i natt: 7
Sov du ensam? Ja tyvärr...
Brukar du komma i tid? Näe
När mår du bra? När jag är glad och inte behöver oroa mig för nåt
När blev du fotad senast? I helgen tror jag
Hur känner du dig nu? Trött efter yogan annars är det bra
Vanligaste färg på dina kläder? Svart eller vitt
Vad tycker du om fötter? alltså jag bryr mig inte sålänge de inte är äckliga och i närheten av mig.
Vad saknar du? Nån rolig som vill hitta på nåt ikväll. Min älskling.
Hade du en bra kväll igår? Ja, den va nog helt ok, pluggade och såg på TV.
Favoritdryck på morgonen? grönt te eller juice.
Rakar du benen? japp
När brukar du oftast gå och lägga dig? På vardagarna blir det oftast runt 24 och på helgerna allt mellan 24 och 05
Är du blyg? Inte så ofta
Sysslar du med någon idrott? Rider 1 gång i veckan, tränar Bodybalance och yoga ca 3 gånger i veckan.
Vill du hellre ha mail än brev? Nejdå, jag blir glad för båda.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror på attraktion vid första ögonkastet, kärleken kommer sen.
Har du spytt offentligt? Ja, en gång när jag va liten på mina syskons julavslutning i skolan. Skapligt pinsamt. Sen va det ju den där 19-års dagen också...
Är du nöjd med ditt liv? Nepp, inte helt och hållet, men det ska man tydligen inte va heller enligt de som vet.
Är du bortskämd? Näe det tycker jag verkligen inte, vad andra tycker är upp till dem, de är välkomna att leva mitt liv en månad om de vill veta säkert...
Vad gör du i morgon? Jag går upp kl 7 för att åka bort till vårdcentralen en snabbis, sen blir det 3,5 härliga timmar på Västerviksbussen. När jag kommer hem hoppas jag att nån gullig persom vill ta en fika med mig ;)
Vad är det värsta du vet? Missunsamma, tråkiga och falska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, det beror på, allt mellan en hundring till flera tusen.
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut, jag älskar mina vänner.
Vad är det finaste du fått? Kärlek från den finaste som finns <3
En speciell dag du minns? Dagen när jag flyttade hemifrån
Hur gammal är du? 20 (skrev 19 först, är verkligen trött :P)
Du samlar på? Just nu, krukväxter. Har 7 st
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Helst ingen men det brukar bli Ia.
Gillar du golf? Kan jag inte påstå att jag gör. Däremot är det spännade att se en match i minigolf mellan Daniel och Jocke. Blodigt allvar...
Vilken tid gick du upp idag? 07.30
Har du sovit i din egen säng inatt? Yes, eller ja, den som tillhör mitt rum så just nu är den väl min.
Har du strumpor på dig nu? Ja, två olika ser jag nu (1 grå & 1 vit)som jag hade på yogan. Snyggt.
Är det okej att gråta? Absolut. Jag gör det inte så ofta själv men det kan nog va bra ibland. Beundrar de som vågar gråta i andras sällskap.
När grät du senast? Hmmm, Kan ha varit förra veckan kanske...
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Få fnatt. jag skulle bli så jävla glad. Sen skulle jag resa nånstans.
Bär du glasögon eller linser? Nope.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men det kan va kul att ha nåt lyxigt plagg att mixa budgetköpen med. Kvaliteten är ju oftast bättre.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Helst inte alls. Men 11-12 brukar jag bli uppsläpad och tillsagd att göra kaffe. Romantiskt värre :P
Har du piercing? Nej.
Vill du gifta dig? Vet inte, vill nog gifta mig men inte va gift om det går att få ihop.
Vill du ha barn? Ja nån gång kanske.
Solar du ofta? Om det är fint väder sitter jag som klistrad i solen.
Är du bra på att laga mat? Ja det tycker jag nog. Om jag vill.
Är du flygrädd? Inte särskilt.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Half Baked
Tror du på ett liv efter döden? Ja.
Tycker du om sushi? har bara smakat 1 gång men det va gott.
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn, chips eller godis. Eller alltihop.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej, och tacka fan för det.
Har du tandläkarskräck? ja, tyvärr.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll. Definitivt. Jag tycker att morgonen är det värsta på hela dagen.
Vilken ögonfärg har du? Blå-grön-bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, det har nog hänt.
Biter du på naglarna? Aldrig.
Hur ofta tränar/motionerar du? Oftast 4 dagar i veckan. Försöker att röra mig lite varje dag.
Senaste låt du hörde? Kings of Leon- Your sex is on fire.


Så, nu håller ni er sysselsatta hela påskhelgen :D

Ha det bra!

Puss!

//Lina

Inga kommentarer: