Leta i den här bloggen

onsdag 1 april 2009

Downfall

Fan, jag höll ju på att gå in i väggen tidigare idag. Jag satte mig i min säng med en burk B&J och bara glodde på TV och tänkte seriöst bara lägga mig ner och skita i hela eftermiddagen. Bara ligga i min säng med TVn som sällskap och inte göra nånting. Vet inte varför jag började känna så, det va länge sen nu. När jag va yngre kunde jag köra på en hel dag i skolan och sen komma hem, sätta mig på golvet och sen sitta där. I timmar. Tills jag verkligen va tvungen att gå upp. Ibland kom ingen och tvingade mig och då satt jag kvar, alternativt låg på golvet i en liten hög, bara gloddde in i väggen och lät tiden gå.

Så tänkte jag göra ikväll men jag tog mig samman, gick upp och gick på yogapasset. Fick lite panik på vägen och tänkte vända men jag tvingade mig själv att fortsätta. Nu är jag hemma igen och inte ett spår av den där ångesten är kvar. Jag är lika pigg och glad som innan. Förstår ni hur stolt jag är över mig själv? Det här är stort.

Bara så ni vet.

//Lina

Inga kommentarer: