Leta i den här bloggen

torsdag 2 april 2009

Hej då!

Imorn drar jag hem till Västervik igen. Hade tänkt stanna i Växjö men jag ändrade mig igår. Så nu hör ni inte nåt från mig på ett par dagar. Har ju inget internet i lilla Viken.

Jag läste igenom de senaste inläggen här och det slog mig att jag verkar tråkigare än vanligt och det kan nog va så också. Vet inte om det är nåt jag borde be om ursäkt för men det beror helt enkelt på att jag har ägnat större delen av min tid åt att plugga eller fixa med nåt tråkigt men nödvändigt. För en gångs skull tänkte jag göra det jag borde och inte det jag tycker är kul. Ikväll skulle jag ha varit iväg och grillat med mina grannar men jag är hemma och filar på hemtentan och tvättar. Så rolig är jag. Får lite skit från olika håll för att jag är så tråkig just nu, lite tråkigt men å andra sida får jag ju skit när jag har kul också så det är lite sak samma. Önskar bara att folk kunde säga till mig direkt istället för att ta det med andra. Men det är ju så de flesta gör, håller käft och snackar med andra istället. Jag är likadan. Och jag är trött på att be om ursäkt och ha dåligt samvete. Visst jag kanske inte är världens bästa vän men det finns fan så många sämre.

Nu är det slutgnällt. Jag ska hänga upp lite tvätt och sedan packa ner lite som ska med hem. Ha en toppenhelg allihop!

//Lina

Inga kommentarer: