Leta i den här bloggen

lördag 27 augusti 2011

Unnat mig lite shopping!









Efter en sommar som innehållit väldigt lite pengar har jag nu äntligen unnat mig lite välbehövliga skönhetsprodukter. Det mesta är faktiskt riktiga fynd eftersom vi var på utförsäljningen på ICA Kvantum som slår igen ikväll. Förstår ni anarkin när en mataffär plötsligt har 50% rea på ALLT! Folk var helt galna, tänk er Ullared fast med mat. Men kul var det och jag hittade massa bra saker. Bland annat en dammsugare, det ni!


Köpte schampo och balsam för blont hår på Lindex, har ju testat varianten för brunt hår och älskade den så nu får vi se om den här håller måttet.


Uppdaterade nagellackssamlingen med ett svart skimrande från HM, ett topplack och ett ljusrosa skimrande från Depend.


Ny mascara, ögonfransböjare och läppglans med solskydd som luktar hur gott som helst. Blir bra till spanien.


Fyndade silverschampo och balsam på Kvantum. Kanske ger det en ledtråd till vad som planeras...



En skyddsängel för håret i form av värmeskydd :)


Fick även med mig en volymprodukt i miniformat som blir perfekt till resan.


Bästa kvantum-fyndet. Ett läppstift i en härligt höstig nyans. Det ser jättemörkt ut på bilden men är ljusare i verkligheten. Supersnyggt!

Nu ska jag mysa lite med världens finaste man!

Godnatt!

Inga kommentarer: