Leta i den här bloggen

torsdag 18 augusti 2011

PMS!



Alltså Pms måste ju vara den dummaste uppfinningen någonsin. Va fan ska det vara bra för? Hela den här dagen har gått åt till att vara sur på allt, byta kläder 2000 gånger för att jag är uppsvälld och ser helt gravid ut i allt och att känna mig allmänt ful och tjock. Vilket jag vet att jag inte är men försök säga det till min pms-hjärna.

Har försökt liva upp mig lite med en lunch på stan med min mor och genom att gå i butiker och kolla lite. Men jag bara störde mig på allt som var för litet, för stort eller för dyrt så det blev inga inköp och inte ens några undanläggningar.

Tänkte ringa och beställa tid hos frisören idag också men har inte kommit till skott för att jag är lat. Bläää.

Skulle fan behöva gå i ide under dessa dagar tills jag kan bete mig som folk igen.

Inga kommentarer: